Prise d'Eau

Onze vereniging heeft het voorrecht om het mooie Prise d’Eau als homecourse te beschouwen. Deze golfbaan is één van de kwalitatief betere golfbanen in ons land.

Dit heeft de volgende voordelen:

• Prachtige 27 holes baan.
  • Fenomenale oefenfaciliteiten
  • Gratis driving range ballen voor leden
  • Goed bereikbaar (20 minuten fietsen / 10 min auto vanuit centrum)

Prise d’Eau is gemakkelijk bereikbaar met de fiets (20 min. fietsen vanuit het centrum) / auto (10 min. vanuit het centrum).

Naast de 27 holes beschikt Prise d’Eau over een volwaardige 9 holes par-3 baan. Deze is bij uitstek geschikt voor het oefenen van het korte spel. Daar deze gesitueerd is rondom de driving range, maken veel leden tijdens een trainingsavond de keuze om “nog een paar holes par-3 te lopen”.

Op de driving range beschikt TSGV “Under Par” over haar eigen box met BBQ, muziek, golfpong en alles wat een studentengolfer nodig heeft. Gratis golfballen kunnen worden weggeslagen onder het genot van een biertje.

Leden van onze vereniging zijn in staat om tegen spotprijzen lidmaatschappen af te sluiten bij Prise d’Eau en maken hier ook gretig gebruik van. Meer informatie over lidmaatschappen vindt u hier.